top of page

Voorwaarden reinigingen

  • Een reserveringsaanvraag is niet direct definitief na aanvraag. Na de aanvraag zal de betreffende franchisenemer aangeven of het in zijn agenda past en contact met u opnemen om een definitieve afspraak te maken.

  • Een reiniging bevat de taken zoals omschreven. Meld daarom zo duidelijk mogelijk wat de franchisenemer moet doen. Als er extra werkzaamheden zijn, zoals hondenharen, rooklucht of andere intensieve situaties, kan de prijs afwijken door het extra werk.

  • Franchisenemers mogen te allen tijde een reiniging weigeren, ook ter plaatse.

  • Prijzen worden jaarlijks verhoogd volgens de indexcijfers van het afgelopen jaar. Ook maandabonnementen kunnen tussentijds verhoogd worden om de indexering te verwerken. Dit gebeurt meestal per januari, tenzij er sprake is van een dringende reden of hogere inflatiecijfers.

  • Maandelijkse abonnementen kunnen eenzijdig door The Greenest Carwash of een franchisenemer worden stopgezet. Redenen hiervoor kunnen zijn: een herindeling van een gebied waardoor de routing onhandig wordt, de beoordeling van een franchisenemer dat een klant niet voldoet aan de werkwijze, of wanneer een franchisenemer zich onprettig voelt in contact met een klant. Ook kunnen de prijzen door de directie aangepast worden.

  • Abonnementen gelden voor 1 jaar, met stilzwijgende verlenging per maand. Klanten kunnen hun abonnement opzeggen door een e-mail te sturen naar info@greenestcarwash.nl met een opzegtermijn van 1 maand.

​

bottom of page